HOT – Gadis India Yang Terlampau

  • class="st_sharethis" displayText="Share">

 

 

Durai Mama

Skandal-skandal yang kononnya dibongkar oleh bloggers pro-MIC kebanyakannya melibatkan skandal seks. Mereka sungguh khusyuk tentang hal-hal seks sehingga kepala otak mereka pun sudah masuk tak tau apa la. Ini orang India sumua takda IC, takda sijil kelahiran, sekolah Tamil serupa kandang kambing, orang India mati dalam lokap, orang India tara duit mau makan, budak sekolah India jadi gangster, dan macam-macam hal lagi tara penting. Apa yang penting ialah membela Encik Saipul yang kononnya sudah ditebuk oleh Dato Seri Anwar. Sebenarnya penulis tara suka mau tulis pasai ini hal, tapi kerana kita perlu memberi contoh bahawa mereka lagi kotor , ini satu artikel untuk mengingatkan mereka.

Penulis terkejut apabila menerima satu email yang mengandungi beberapa gambar gadis didalam posisi yang mengghairahkan. Penulis terus pengsan dan dua hari lepas itu bangun dan tengok balik itu gambar sumua. Kali ini penulis masih terkejut tapi tidak pengsan. Gambar gambar itu menunjukkan sekumpulan gadis India tempatan yang telah menangkap gambar mereka didalam keadaan separuh bogel.

Menurut pengirim email berkenaan , dia adalah seorang berbangsa India dan melihat gadis India rosak seperti itu, beliau sangat sedih.

Pengirim email memberitahu bahawa,

“Ini perkara sangat memalukan saya dan kemaluan saya sangat-sangat la besar”

Kemanakah arah tuju gadis gadis India kita? Bagaimanakah untuk menyelamatkan masyarakat India? Mujurlah ada parti yang memperjuangkan dan menyelamatkan orang India di Malaysia iaitu MIC, kalau tidak , habislah India sumua.

Sedang penulis meneliti semua gambar tersebut, tiba tiba penulis terkejut apabila melihat salah satu gambar tersebut yang menunjukkan gadis gadis tersebut memegang kipas dengan logo MIC dan salah satu pemimpin MIC. Penulis terkencing sedikit dalam seluar kerana begitu-begitu terkejut.

Siapakah gadis gadis ini dan mengapakah gadis gadis ini digunakan dalam satu event MIC? Adakah mereka ini telah dibayar untuk hadir ke perhimpunan MIC? Atau adakah mereka ini telah diperalatkan oleh anasir anasir jahat untuk menyertai event berkenaan? Pergghhh, bahasa melayu therikithe la.

Apa pun, penulis pun tak mau buat kesimpulan la. Anda semua agak agak la sendiri, apasai mau guna gadis muda untuk ini event sumua? Dilampirkan bersama gambar gambar tersebut tapi itu muka sudah kasi hitam sebab kesian sama ini gadis gadis.

Fikir-fikirkanlah.

 

Dan seterusnya gambar yang mengejutkan!